علم می گوید ماهی بخاطر دور شدن از آب،به دلایل طبیعی می میرد.اما هر کس بالا و پایین پریدن ماهی را دیده باشد،تصدیق می کند که ماهی از بی آبی به دلیل طبیعی نمی میرد.ماهی به خاطر آب خودش را می کشد! خشم،ع هر لحظه......ما را در سایت هر لحظه... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 0:08
سوال کردی و گفتی: بگو که بُرده دلت را؟
دلم بِده که بگویم جواب مسئله ی تو...
ما را در سایت هر لحظه... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168 تاريخ: پنجشنبه 9 خرداد 1398 ساعت: 0:08